CTR - što je Yandex.Direct? Formula izračuna i primjeri

24. 4. 2019.

CTR je vrijednost klikovnosti na web-lokaciji (kratica izvedena iz engleske fraze klikovnog postotka), koja služi kao mjera učinkovitosti oglašivačke kampanje. Što je veći postotak pojavljivanja i klikova, to je oglas bolje postavljen. Kako to funkcionira?

Načela kontekstualnog oglašavanja

Kontekstualno oglašavanje trenutno je jedan od najučinkovitijih načina plaćanja investicija u promociju vaše tvrtke ili proizvoda na internetu. Ovo je oglas koji se prikazuje korisniku koji je prikazao aktivnost pretraživanja na webu određene prirode.

Na primjer, korisnik želi kupiti željezo i napisati zahtjev za "kupnju željeza" u nizu tražilica. Kontekstualno oglašavanje prikazano je na temelju ovog zahtjeva. Nenametljivo je korisniku pokazano što mu je potrebno u ovom trenutku.

Učinkovitost reklamne kampanje određena je kako je ispravno konfigurirana. Važno je da je oglas relevantan za upite za pretraživanje korisnika. Grubo govoreći, ako korisnik traži željezo, onda mu ne bi trebalo pokazivati ​​skije.

što ctr dobro

Mjerila oglašavanja sadržaja

Mjerni podaci oglašavanja sadržaja su digitalni pokazatelji njegove učinkovitosti.

Za izračune, trgovci i SEO stručnjaci izračunavaju sljedeće vrijednosti:

  • CTR je omjer klikova i ukupnog broja pojavljivanja;
  • CPA je omjer troškova oglašavanja prema ciljanim radnjama korisnika, cijena po radnji;
  • SRO - kupovna cijena, koja se izračunava na istom principu kao i CPA, samo će se ciljana akcija platiti samo;
  • DRR - je omjer troškova oglašavanja i profita uzrokovanih ovom reklamnom kampanjom.
ctr indikator

CTR ćemo razmotriti što je moguće više detalja, jer ovaj pokazatelj pokazuje koliko je publika ispravno odabrana i koliko oglasno mjesto zadovoljava očekivanja potencijalnog klijenta, izražava njegovu potrebu. Ako je CTR nizak, onda, u pravilu, uz rijetke iznimke, ostali pokazatelji ostaju niski. Ovaj se pokazatelj razmatra na prvom mjestu, a moguće je usporediti učinkovitost iste kampanje na različitim mjestima.

Kako izračunati CTR

Ovaj se pokazatelj smatra vrlo jednostavnim. Neka je A broj klikova, a B broj pogodaka. U ovom slučaju, formula za izračun CTR-a je sljedeća:

  • CTR = A / B * 100%.

Na primjer, oglas je prikazan 1000 puta. Od toga tisuću puta, 10 ljudi kliknu na link. U tom slučaju, CTR će biti: 10/1000 x 100% = 1%

Ako je oglas bio prikazan isto tisuću puta, ali vezu je kliknulo 200 ljudi, tada će, prema tome, CTR biti jednak 20%, što se smatra visokom brojkom.

Koji CTR se smatra visokim i koji je nizak

Kako ga definirati? Budući da je CTR pokazatelj početne učinkovitosti oglasa, važno je adekvatno ga ocijeniti. To je potrebno kako bi se ispravio tekst promotivnog radnog mjesta u slučaju niske učinkovitosti ili nastaviti u istom duhu.

Što je dobar CTR?

Što trebate znati o CTR-u u kontekstualnom oglašavanju? To je činjenica da je među svim internetskim oglašavanjem prosječna stopa klikanja najveća. Ako je 1% dobar za banner oglašavanje, onda u Yandex.Direct, isti 1% se smatra niskim brojem.

ctr izravno

Stopa klikova je ispod 5% za kontekstualno oglašavanje - to je vrlo loše i neučinkovito, 5-15% je uobičajeni CTR za tražilicu. Više od 15% - smislite nešto sjajno, nastavite s dobrim radom.

Važno je razumjeti da je za adekvatnu i statistički značajnu sliku CTR-a potrebno dovoljno podataka, što je u našem slučaju dovoljan broj pojavljivanja. Ako ste imali 4 emisije i dva klika, CTR će biti 50%, ali to još uvijek ne znači ništa. Uključujemo logiku i CTR ispravno smatramo. Što više pogodaka, to je značajnija slika.

Gdje tražiti i kako postaviti CTR prikaz u Yandexu

U uredu za oglašavanje "Yandexa" nalazi se kartica s statistikom oglasa koji su se već počeli prikazivati. Možete vidjeti bilo što, uključujući CTR.

Da biste pogledali CTR, morate pravilno konfigurirati odbrojavanje u "Čarobnjaku". Statistike oglasa možete pregledati po danu, mjesecu, kampanji i regiji. Svaka od tih točaka važna je za analizu ukupne učinkovitosti oglašavanja.

U "Master of Counts" direktne ključne fraze CTR-a možete gledati odvojeno posebnim prostorima i dinamičnim prikazima. Za pouzdanu procjenu CTR-a gledamo na zajamčena pojavljivanja, tj. CTR posebnim plasmanom.

učinkovito oglašavanje

Promatramo samo pojavljivanja u Yandexu, izuzimajući pojavljivanja iz tražilica naših partnera.

Također, razvrstavanje po zahtjevima može se konfigurirati na takav način da ćete jasno vidjeti koliko su relevantni upiti pretraživanja za oglašavanje. Ako postavite porast CTR-a ili silazno brojanje, možete odmah vidjeti one koji su neučinkoviti.

Kako povećati CTR u Yandexu

Svojim oglasom možete povećati mogućnost klikanja slijedeći neke preporuke:

  1. Radimo na tekstu najave. Naslov oglasa trebao bi ukratko, sažeto i jasno odražavati vaš jedinstveni prijedlog prodaje. Korisnik bi trebao znati zašto bi trebao slijediti vezu.
  2. Za svaku usku temu morate izraditi vlastiti oglas. Ako korisnik traži željezo, onda je više vjerojatno da će kliknuti na vezu "željezo", a ne na vezu "kućanski aparati".
  3. Sve prednosti vašeg prijedloga trebaju biti navedene u tekstu. Korisniku je prikazano više od 10 veza na jednoj stranici. Kakve će mu koristi pružiti upravo vaša ponuda. Sve promocije, popusti i bonusi moraju odmah biti vidljivi.
  4. U tekstu koristite iste upite koje korisnici pišu.
  5. Oglas mora biti izoštren prema regiji. Naziv grada ili grada također se prikazuje u tekstu oglasa. Ako korisnik traži željezo u Permu, onda je vjerojatnije da će kliknuti na "kupiti željezo u Permu" nego samo na "kupiti željezo".
  6. Uklonite nepotrebne upite pomoću negativnih ključnih riječi.
  7. U isto vrijeme, uzimajući u obzir sva gore navedena načela, još uvijek pokušajte osigurati da vaš tekst nije trivijalan, nego privlačan.
što ctr

Eksperimentirajte i analizirajte

Kreativno oglašavanje je dobrodošlo. Što je najava neočekivana, privući će više pozornosti. Prema tome, bit će visok CTR. Ova će stranica imati koristi.

No, treba razumjeti da je važnost kreativnosti u ovoj situaciji, njezino poštivanje zahtjeva klijenta, najvažnija.

To jest, možete eksperimentirati i trebati. Ponekad se nešto neočekivano prodaje puno bolje od standardnog "Okovi s 15% popusta". Ali svaki kreativni rad treba zatvoriti bolove klijenata, reproducirati prigovore, a također biti jasan i pristupačan. Možete koristiti jezik figurativnog mišljenja.

korištenje kreativnih slika u oglašavanju željeza

Prilikom izrade oglasa često je vrijedno pridržavati se nekih načela:

  1. Opišite pogodnosti koje će klijent primiti prilikom kupnje proizvoda tog proizvođača ili od vas. To može biti: brza isporuka; pretplata na popust; blizina određene metro stanice; Također se možete usredotočiti na neka specifična svojstva proizvoda, kao što su "perad", "ručni vez" i još mnogo toga.
  2. Oglas mora riješiti potencijalni problem s klijentom. Na primjer, "Provedite vrijeme u potrazi za hotelom? Odabrali smo najbolje ponude za vas."
  3. Kratkoća je sestra talenta. Što je oglas kraći, to bolje.

Ideje za oglašavanje mogu se naći tisuće i na webu i samostalno. Samo vi znate svoj proizvod sto posto. Eksperimentirajte i provjerite uz pomoć analitike koliko je uspješan ovaj ili onaj pokus. Zapamtite: sve je u vašim rukama, uključujući i učinkovitost vašeg oglašavanja.